Sari coarda

Te vei gândi bine,bine,dar aceste exerciţii sunt pentru picioare,nu pentru braţe. Secretul acestor exerciţii este să ţii mâinile cât mai ridicate pe lângă corp şi cu palmele în faţă. Coarda trebuie să treacă pe sub tălpi,însă ritmul nu trebuie să fie unul alert. Ai grijă ca atunci când treci coarda pe deasupra capului să trasezi un cerc cât mai perfect şi astfel muşchii braţelor vor fi solicitaţi.

Flotări în laterală

Flotările sunt o modalitate excelentă pentru a avea braţe sculptate. Sprijină-te pe vârfuri şi pe palme,cu vârful degetelor spre exterior. Apleacă-te în faţă spre centru,după care mută-ţi greutatea corpului pe unul din braţe,revino în centru şi du-te spre celălalt braţ. Fă cât de multe mişcări poţi,până să oboseşti.

Ridicări de greutăţi

Stai în picioare cu spatele drept  şi cu o sticlă cu apă de jumătate de litru în fiecare mână. Adu mâinile la piept,ridică unul din braţe deasupra capului,coboară-l şi ridică celălalt braţ. Repetă de cel puţin 50 de ori,făcând exerciţiile din ce în ce mai repede.