Sunt momente când îţi vine să trădezi programul dietei şi nu te mai interesează dacă te îngraşi,câtă vreme savurezi o delicioasă prăjitură cu ciocolată şi cremă fină.

Poţi rezista tentaţiilor dulci consumând,la nevoie,unul din următoarele alimente care taie pofta de mâncare şi îţi conferă senzaţie de saţietate pentru câteva zeci de minute,dacă nu chiar ore.

În plus,conţin nutrimenţi esenţiali corpului şi te ajută să pierzi calorii,în timp ce contribuie la dezvoltarea masei musculare.

Oul fiert

Preparat sub formă de omletă sau „ochi“,oulnu are aşa mult succes când vine vorba despre domolitul apetitului,aşa cum se întâmplă când este fiert.

Pe lângă că este săţios,oul fiert aduce corpului o cantitate mare de proteine şi lipide necesare corpului.

Nuci,migdale,fistic

Fructele oleaginoase sunt surse importante de grăsimi bune,fibre alimentare şi proteine. Când ţi-e foame,cel mai probabil nivelul de glicemie a atins o cotă inferioară şi simţi nevoia să mănânci ceva dulce.

Optează pentru câteva migdale sau mieji de nucă ori fistic. Nu trebuie să mănânci multe fructe ca să te saturi.

Cerealele integrale şi fulgii de ovăz

Ai nevoie de un aliat în lupta cu pofta de ceva dulce? O ceaşcă de cereale integrale cu iaurt o să-ţi liniştească papilele gustative. Şifulgii de ovăzsunt o alegere potrivită când simţi că eşti pe cale să cedezi dulciurilor.

Fulgii şi cerealele au multe proteine esenţiale corpului şi fibre care înlesnesc digestia. În plus,îţi vor ţine de foame chiar şi câteva ore.

Supa

Poţi salva o dietă de la eşec,atunci când tentaţiile culinare sunt uriaşe,consumând un castron cu supă sau cu ciorbă. Ambele sunt sărace în calorii,dar conţin fibre şi vitamine şi te satură datorită cantităţii importante de lichid.