Iată câteva sfaturi pentru a preveni diabetul:

1. Exerciţii regulate

Activităţile psihice regulate ne ajută să prevenim sau să controlăm multe probleme,dar şi probleme de sănătate,inclusiv accidentul vascular cerebral,sindromul metabolic,diabetul de timp II,deoarece creşte densitatea lipoproteinelor sau colesterolul bun,şi scade numărul trigliceridelor nesănătoase. Activităţile menţin sângele în mişcare,scade tensiunea,dar şi riscul de dezvoltare a bolilor cardiace.

2. Evită alimentele nesănătoase,sărate şi cele grase

Mâncarea sărată este mâncarea care nu are nicio valoare nutritivă şi este bogată în calorii şi nu este benefică pentru sănătate. Gustul bun al mâncării sărate vine de la grăsimile hidrogenate pe care le conţine. Grăsimi care duc la obezitate,ateroscleroză,hipertensiune arterială,diabet şi boli ale inimii. Consumul de mâncare sărată creşte riscul de dezvoltare a diabetului zaharat într-o mare măsură,şi ar trebui evitate.

3. Analize de sânge anual,mai ales după 35 de ani

Prin aceste analize păstrezi un control cu privire la glicemie,şi eşti conştientă de ce trebuie,sau ce ai voie să consumi,şi ce nu. Practicarea de exerciţii fizice în mod regulat. Acestea te fac să fii mai conştientă de obiceiurile alimentare şi exercitarea unui regim,prin luarea de măsuri adecvate pentru a controla nivelul zahărului din sânge.

4. Controlează stresul sau schimbă stilul de viaţă

Controlarea stresului a devenit extrem de relevant astăzi,deoarece este un catalizator pentru mai multe boli,aşa cum este şi pentru diabet. Gestionarea nivelului de stres în rândul adulţilor este un exerciţiu extrem de important şi regulat,iar yoga este cel mai bun mod de a o face. Schimbarea stilului de viaţă,cum sunt călătoriile regulate sau orele de muncă neregulate,acestea pot afecta funcţionarea normală a organismului,care duce la dezvoltarea de boli,diabetul este una dintre ele.

 5. Menţine greutatea corporală normală  

Menţine greutatea corporală ca pe înălţime,înălţimea în centimetri,scăzut 100 de gr plus greutatea în kilograme. Atunci când ai greutatea normală,nu trebuie să-ţi faci griji. Obezitatea şi diabetul merg mână în mână,şi prin urmare,menţinerea greutăţii este o parte cheie pentru a preveni dezvoltarea diabetului. Greutatea poate fi verificată în fiecare zi,prin consumul de alimente într-un mod corect şi practicarea de exerciţii,zilnic,dar şi prin limitarea cantităţii de ingestie de alimente. Dacă greutatea este peste normal,încep să apară problemele de sănătate.