Ideea principală a dietei Buddha este dieta limitată în timp. Acest lucru pare simplu. Nu vei avea nicio problemă indiferent de ce mănânci şi cât de mult consumi,ci va depinde numai de ora la care mănânci.

Citeşte şi:Subţiază-ţi talia cu aceste smoothie-uri delicioase

Un studiu a arătat că dietele cu restricţii de timp sunt cele mai eficiente pentru pierderea în greutate. Aşadar,numărul de 13 ore va fi limitat la 12 în ceea ce priveşte mâncarea,ajungându-se până în final la 9. Acest lucru înseamnă că micul dejun trebuie luat la ora 9 dimineaţa şi cina nu mai târziu de ora 18. 

Iată cum să slăbeşti eficient urmând metodele legendarului Gautama Buddha:

Cântăreşte-te zilnic

Urmăreşte greutatea pe care o ai,cântărindu-te în fiecare zi. În acest fel ai grijă de dietăşi de sănătatea ta. De asemenea,va trebui să-ţi notezi ceea ce funcţionează şi ce nu.

Mănâncă ceea ce-ţi place

În cazul dietei Buddha nu există limitări dure sau alte restricţii cu privire la tipurile de alimente pe care le poţi mânca. Dar este important să scrii tot ceea ce mănânci pentru a şti care-ţi fac bine sau rău.

Vezi şi:Scapă de 7 kg în 14 zile cu dieta Mayo

Răsfaţă-te

Mănâncă din când în când mâncarea preferată. Astfel vei permite corpului să se obişnuiască cu modificarea stilului de mâncare şi de a stimula,de asemenea,metabolismul.

Practică exerciţii

Exerciţiile fizice ajută la arderea caloriilor. Conform unui studiu,s-a constat că dacă antrenamentul se face dimineaţa,pe stomacul gol,vei arde cu 25 % mai multe calorii decât seara.

 Mănâncă responsabil  

Dacă simţi că stomacul este plin,opreşte-te imediat din mâncat. Este întodeauna mai bine să se mănânce mai puţin,decât mult. Atunci când mănânci prea mult,efortul făcut nu-ţi va fi de niciun ajutor.

Alimentele sunt ca medicamentele

Conform dietei Buddha,se spune că produsele alimentare sunt ca un medicament pentru suflet. Atunci nu vei mânca foarte mult,ci doar numai ceea ce este necesar.

Concentrează-te pe mâncare

Nu,nu este vorba despre alimentele pe care le mănânci,ci este mai mult un joc la minţii. Trebuie să acorzi mai multă atenţie timpului acordat mâncării şi să mănânci doar atunci când îţi este cu adevărat foame. Stai departe de mâncare atunci când nu-ţi este foame.

Sursă+credit foto:www.boldsky.com